گوگل ویژگی های دسترسی و بهره وری جدید را در MWC اعلام کرد
7 اسفند 1402, 12:39 نویسنده: Sina نظر: 0 بازدید: 71 پسند: 0

 گوگل امروز در کنگره جهانی موبایل (MWC) در بارسلون، مجموعه ای از ویژگی های جدید را برای گوشی ها، خودروها و ابزارهای پوشیدنی معرفی کرد. این ویژگی‌ها شامل استفاده از Gemini برای ایجاد پیام‌ها، زیرنویس‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی برای تصاویر، خلاصه کردن متون از طریق هوش مصنوعی برای Android Auto و دسترسی به مجوزهای Wear OS است.

پیاده سازی Gemini این شرکت برای تولید تصویر با انتقادهای زیادی روبرو است. اما این باعث نمی‌شود که گوگل آن را در زمینه‌ای متفاوت عرضه کند. این شرکت اعلام کرد که از این هفته، Google Messages قابلیتی را دریافت می کند که به شما امکان می دهد به Gemini در برنامه دسترسی داشته باشید. این ویژگی در حال حاضر در نسخه بتا است و فقط زبان انگلیسی را پشتیبانی می کند.

گوگل همچنین قابلیتی را برای Android Auto در نظر گرفته است که خلاصه‌ای از پیام‌های متنی طولانی را می‌خواند و چت‌های گروهی را به صورت متنی تنظیم می‌کند. این ویژگی که برای اولین بار در ماه گذشته اعلام شد، همچنین پیشنهادات سریعی را برای پاسخ ارائه می دهد.

غول جستجو همچنین در حال راه اندازی چند ویژگی مرتبط با دسترسی در MWC است. ابتدا، اپلیکیشن Lookout این شرکت، که به افراد کم بینا با مواردی مانند برچسب‌ها و اسناد مواد غذایی کمک می‌کند، اکنون برای تصاویری که زیرنویس‌ها یا متن جایگزین دارند، زیرنویس‌هایی با هوش مصنوعی ایجاد می‌کند. این ویژگی اکنون با پشتیبانی از زبان انگلیسی برای همه کاربران در سراسر جهان ارائه می شود. سال گذشته، گوگل اپلیکیشن Lookout را با یک دستیار مجهز به هوش مصنوعی به روز کرد که به کاربران اجازه می داد درباره تصاویر سوال بپرسند.

گوگل همچنین در حال ارائه پشتیبانی بهبودیافته صفحه‌خوان برای لنز در Maps است. کاربران می‌توانند دوربین تلفن خود را به اطراف خود بگیرند و TalkBack اطلاعات مکان‌ها و علائم را می‌خواند.

در بخش بهره وری، گوگل در حال گسترش پشتیبانی از یادداشت های دست نویس به اسناد موجود در تلفن ها یا تبلت های اندرویدی تنها با استفاده از انگشت یا قلم است. می‌توانید از میان سبک‌ها و رنگ‌های مختلف قلم انتخاب کنید تا نقاط خاصی را در یک سند برجسته کنید.


منبع خبر: https://techcrunch.com/2024/02/26/google-announces-new-accessibility-and-productivity-features-at-mwc

نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
آخرین نظرات
تقویم سایت
<    «  آبان 1403  »    >
شیدسچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930